مزایای پیچ گوشتی شارژی

مزایای پیچ گوشتی شارژی

از پیچ گوشتی شارژی در طیف گسترده ای از پروژه ای صنعتی و خانگی استفاده می شود. از تولید و مونتاژ مبلمان و انواع ریخته گری و پروژه های ساختمانی تا نصب قفسه ها در اندازه های مختلف در انباری خانه ها از آنجا که از پبچ برای به هم وصل کردن و نگه داشتن مواردی چون پلاستیک مستحکم، چوب و فلز استفاده می شود بنابراین پیچ گوشتی شارژی به کاربر در صرفه جویی زمان و انرژی کمک می کند. و این امکان را فراهم می سازد گه پروژه های پیچیده تر را با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر انجام داد.


با ورود پیچ گوشتی برقی و شارژی به بازار به عنوان ابزار با ویژگی قدرت بالا و صرفه جویی در زمان و استقبال چشم گیر مصرف کنندگان و تولید کنندگان به تولید طیف گسترده ای با مزایا و قدرت های مختلف تشویق شدند. به طوری که در برخی از موارد با توجه به گوناگونی موجود در بازار ممکن است برای مصرف کننده انتخاب پیچ گوشتی شارژی یا برقی کمی دشوار باشد به ویژه برای کسانی که برای بار اول قصد خرید دارند.

انواع پیچ گوشتی های برقی و شارژی بسیار کارآمدتر از پیچ گوشتی های دستی هستند. ارگونومی به کار رفته در این ابزار از صدمات وارده به مچ دست و خستگی های ناشی از استفاده از پیچ گوشتی دستی، جلو گیری میکنند. آنها همچنین با صرفه جویی در وقت، به کاربران، اجازه فعالیت بیشتر و بهتر و در نتیجه، انجام پروژه های سخت تر و پیچیده تر را می دهند.

۲-سهولت حمل و نقل برای کاربر

یکی از بارزترین مزایای پیچ گوشتی های شارژی، قدرت حمل و نقل آسان آن است. انواع پیچ گوشتی های برقی به دامنه فعالیت و متراژ خاصی که در محدوده پریز برق باشد، محدود هستند، اگرچه دامنه استفاده از پیچ گوشتی برقی با سیم رابط می تواند چند متر افزایش یابد. در سوی دیگر، پیچ گوشتی شارژی با استفاده از باطری کار می کند. تا زمانی که به صورت منظم، پیچ گوشتی شارژی را به ظرفیت کامل خود شارژ کنیم، می توانیم از آن بسیار فراتر از محدوده استفاده پیچ گوشتی های برقی استفاده کنیم. دارندگان پیچ گوشتی شارژی می توانند حتی خارج از فضای خانه از آن استفاده کنند.

۳-انعطاف پذیری باالا برای موقعیت های خاص 

این قابلیت، بسیار نزدیک به شاخصه پیشین در مورد قابلیت حمل و نقل می باشد. از پیچ گوشتی های شارژی می توان بدون محدودیت در شرایط مختلف استفاده کرد. کاربران ممکن است هنگام کار با پیچ گوشتی های شارژی و سوار کردن قطعه ای از مبلمان یا کابینت به راحتی دراز کشیده و یا نشسته، مشغول کار باشند و یا برای قرار دادن پیچ در محلی خاص مجبور به استفاده از پیچ گوشتی شارژی در زاویه خاصی باشند.

۴-ایمنی برای کاربر و دیگران 

برای اکثر مشاغلی که با پروژه های صنعتی و ساختمانی سروکار دارند، ایمنی، مسئله بسیار مهمی است. انواع پیچ گوشتی های برقی می تواند خطرساز باشد و در برخی از شرایط، ممکن است سیم ابزار درهم پیچیده و یا به ابزار و یا جسم سنگینی گیر کرده که باعث به وجود آمدن خطرهایی شود. کابل پیچ گوشتی های برقی ممکن است خطرهایی برای دیگر کارگران و یا افرادی که در آن محوطه، تردد دارند به وجود آورد. چنانچه کسانی که در محوطه در رفت وآمد هستند، متوجه وجود سیم درمسیر نشوند، ممکن است به زمین خورده و زخمی شوند.با استفاده از انواع پیچ گوشتی های شارژی، تمام این خطرها از بین می رود و کاربر با یک ابزار جمع و جور کار می کند.

۵-قدرت تطبیق پذیری باال برای انواع پروژه ها

با یک پیچ گوشتی شارژی میتوان اسباب و اثاثیه منزل را سرهم بندی کرد. پیچ گوشتی های شارژی می تواند برای پروژه های بزرگ ساختمانی، صنعتی و ریخته گری مورد استفاده قرار بگیرد. تعمیرکاران حرفه ای معمولا یک پیچ گوشتی شارژی برای انجام امور روزانه خود در اختیار دارند. نجارها و افراد فنی صنعتی نیز معمولا از این نوع ابزار شارژی همراه خود دارند.

۶-بهره وری مناسب هنگام تعجیل

پیچ گوشتی های شارژی و برقی، هر دو در صرفه جویی زمان به کاربر کمک می کنند، اما پیچ گوشتی های شارژی، بهتر و سریع تر از پیچ گوشتی های برقی عمل میکنند. کاربران پیچ گوشتی های شارژی، نیازی به اتلاف زمان برای یافتن پریز برق در محل کار خود ندارند. تمام کاربرانی که در طول روز از ابزار شارژی خود استفاده می کنند، اغلب در طول شب، ابزار خود را برای شارژ شدن در شارژر قرار می دهند که برای کار در روز بعد آماده باشد.

برای خرید انواع پیچ گوشتی شارژی اینجا را کلیک نمایید.