رقیب سرسخت رونیکس و کرون و ماکیتا

اینکو رقیب سرسخت رونیکس و کرون و ماکیتا

رقیب سرسخت رونیکس و کرون و ماکیتا…؟؟ اینکو یا اینجیکو ( ingco) برندی که با شعار (( دنیات را با دستانت را بساز))در چین تحت لیسانس آمریکا شروع به فعالیت کرد. این برند در سال ۱۳۹۳ تحت عنوان اینکو توسط شرکت ابزار گستر غرب وارد ایران شد. ویژگی بارز شرکت ابزار آلات اینکو گارانتی و خدمات پس از فروش آن است که بیش از بیش مورد توجه قرار گرفته است.

اینکو محصولات خود در دسته های ابزار برقی ، ابزار دستی ، ابزار شارژی و ابزار باغبانی و لوازم جانبی و … به بازار عرضه  عرضه کرده است. در حال حاضر کیفیت دریل برقی از نظر قدرت تخریب با برند های ماکیتا و بوش  مقایسه شده که نتیجه این آزمایش تفاوت قابل محسوس اینکو نسبت به این برند ها است . و همچین در حال رقایت با برندی مانند دیوالت می باشد. کیفیت صنعتی و قیمت مناسب اینکو موجب استقبال استاد کاران و صنعتی کاران از این برند شده است.

برند اینکو در حال حاضر جز شناخته شده ترین  برند عرضه ابزار آلات صنعتی در منطقه آسیا و اروپا  میباشد این برند در حوزه ابزار صنعتی و ابزار برقی و دستی و شارژی فعال بوده و در سال 1999 تاسیس شده است. صاحبان اینکو همواره به دنبال تبدیل این برند به عنوان یکی از قطب های قدرتمند و بی رقیب در حوزه ابزار صنعتی بوده اند، از این رو همواره در تلاش هستند تا محصولاتی با استانداردهای جهانی و حتی بعضا فراتر از آن ها قرار دارند.با گذشت حدود 20 سال از فعالیت حرفه ایی اینکو این مجموعه کماکان همچنان پیشتاز در عرصه ی صنعت بوده و می کوشد تا با عرضه محصولات با کیفیت و برند سازی ، نام خود را بیش از پیش در میان گروه بزرگ ابزار آلات صنعتی مطرح سازد.
فروشگاه ابزار شاهان وارد کننده انواع ابزارآلات و تجهیزات صنعتی  این شرکت را با ارائه گارانتی اصلی وارد و توزیع می کند .

مزیت های خرید ابزار اینکو از بازار ابزار

• مقایسه فنی و مشاوره دقیق تمامی محصولات برند ابزاراینکو در فروشگاه اینترنتی ابزار بازار ابزار
• امکان مقایسه ویژگی های هر یک از محصولات اینکو با محصولات مشابه برندهای دیگر
• ارائه مشاوره درخصوص خرید ابزارآلات اینکو
• ارسال محصول در سریع ترین زمان به تمامی نقاط کشور از طریق پست، تیپاکس، باربری و غیره
• ارسال محصول سالم و بدون ایراد فنی و ظاهری از طریق بسته بندی مناسب
• ارائه تمامی ابزارآلات این برند با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
• مشاوره تخصصی در خصوص خرید بهترین ابزار در حوزه کاری هر مشتری

 

برای مشاهده محصولات اینکو اینجا را کلیک نمایید.

 

 

کلیپ معرفی اینکو(ingco)