مناسب ترین کارواش خانگی

مناسب ترین کارواش خانگی

مناسب ترین کارواش خانگی مهمترین شاخصه ی انتخاب یک کارواش میزان نیاز مصرف کننده است به این معنا که مصرف کننده باید براساس تعداد اتومبیل یا اندازه ی فضایی که نیاز به شستشو دارد,  و یا نوع کار, کارواش مورد نیازش را انتخاب کند. همچنین توان و وات هر کارواش متفاوت است که در انتخاب نوع کارواش تاثیرگذار خواهد بود. نکته ی مهم بعدی قدرت فشار آب جهت پاکیزگی سطوح و از بین بردن لک ها و کثیفی هاست. این میزان فشار را اصطلاحا بار می گویند. میزان فشار آب یا بخار خروجی از کارواش ها برحسب بار اندازه گیری می شود. یک بار(bar) بافشار اتمسفر زمین به اندازه یک درصد اختلاف دارد و به دلیل همین اختلاف ناچیزبا فشار اتمسفر زمین در کشورهای اروپایی رایج شده است. یک بار(bar) معادل صد کیلو پاسکال می باشد.

به همین منظور برای سهولت هرچه بیشتر در امر تمیز کاری دستگاه های آب پاش های فشارقوی در اندازه ها مشخصات, توانایی های مناسب و متنوع طراحی وساخته شده اند که در محیط های کارگاهی- صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.  امروزه آب پاش های فشار قوی به دلیل کارایی بسیار موثر در شستشو و نظافت سطوح- اتومبیل ها … در بسیاری منازل راه یافته اند, زیرا بیشترین میزان صرفه جویی در آب و مواد شوینده را داراست که توانایی پاکیزگی در کمترین زمان را دارد.

نام تجاری آب پاش های فشار قوی به نام کارواش شناخته شده است که برای انتخاب و تهیه ی یک کارواش مناسب و با کیفیت باید نکاتی را مد نظر قرار داد.

نکته سوم توجه به میزان آب خروجی دستگاه است دبی جریان آب نام دارد. این مشخصه میزان پاک کنندگی و شویندگی دستگاه را تعیین می کند. پس از ازبین بردن لک ها با استفاده از فشار آب, با جریان آب کثیفی را از سطوح جدا می سازد. امکان حمل ونقل دستگاه از مکانی به مکان دیگر و داشتن چرخ اهمیت به سزایی دارد.

تمامی دستگاه های کارواش مخزن مخصوص شستشو دارند ودر بعضی مدل های کوچکتر این مخزن درون دستگاه موجود نیست در عوض, شلنگ مکش مخصوص دستگاه این امکان را به مصرف کننده می دهد تا در ظرفی جداگانه مواد شوینده و آب را مخلوط کند و در داخل دستگاه قرار دهد

 

کارواش خانگی: همانطور که از اسم این کار پیداست, جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر اندازه و قیمت در سطح مناسبی قرار دارد.
کارواش خودرویی: این کارواش ها به دلیل فشار بالایی که دارند در شستشوی خودرو و ماشین آلات صنعتی کاربرد دارد و در دو نوع الکتریکی – بنزینی تولید می شوند.

کارواش حرفه ای: اگر به دنبال کارواش با فشار بالا هستید کارواش حرفه ای انتخاب مناسبی است و موارد استفاده آن در زمینه ی شستشوی دیگ ها,سرامیک و دستگاه های روغنی است.

کارواش صنعتی: در زمینه ی صنایع کاربرد دارد.

موتور دستگاه های کارواش دو نوع ذغالی و دینامی هستند. در ساخت نوع ذغالی آن از ذغال استفاده شده و معمولا برای مصارف خانگی و سبک  می باشد که عور بالایی دارند و سرو صدای بیشتری هم تولید می کنند. موتور دینامی عمر مفید تری نسبت به موتور ذغالی دارد و در کارواش های صنعتی نصب می شوند

 

برای خرید انواع کارواش خانگی اینجا را کلیک کنید.